Sep 9, 2009

jam:22.55

kelakar mungkin. (ketawa dahulu)

aku tak fahamlahh.kenapa? mengapa? sampai bila? bagaimana?

soalan first aku untuk kamu.yg bergelar perempuan .mungkinlahh.haha

1) mengapa kamu begitu excited bila berjaya tunjukkan sesuatu yang kamu tak punya?

2) mengapa kamu pandang rendah & hina pada kaum sejenis kamu yang tak ada keistimewaan macam kamu. nk contoh? kamu pun tahu.kan?

3) mengapa susah sangat nak terima keadaan kamu seadanya? tak perlu terlebih-lebih.

4) mengapa bila sudah tiba masa untuk kamu berfikir, tapi kamu bertindak bodoh? (mungkin aku turut sama.haha)


soalan kedua untuk kamu jugak.

1) sampai bila nak pertahankan perkara palsu yg kamu cipta?

2) sampai bila kamu nak ketawakan orang lain tentang kehidupan mereka? sempurnakah kamu?

3) sampai bila kamu nak jaja 'kemewahan' kamu pada orang lain?

4) sampai bila kamu nak pegang tongkat yang kian reput?


soalan terakhir untuk kamu.haha

1) bagaimana kamu nak bersihkan kotoran yang kamu dah percikkan kt orang lain? bahan pencuci kain pun tak mampu.haishh.

2) bagaimana kamu nak harungi hidup kamu tanpa ada rasa malu?

3) bagaimana aku boleh kenal orang macam kamu yang suka buat orang lain jadi selekeh macam pengemis?
(soalan ini untuk aku.haha)

habis sudah soalan2 yang mahu aku kemukakan untuk kamu. lama sudah aku pendam. terima kasih ya sudi perkenalkan diri kamu pada aku dan tunjukkan kehidupan mewah kamu pada aku.

last question.haha. : bila mahu kamu jawab soalan2 aku? tak boleh jawab? atau malu? (ada jugak malu kamu eh.haha)

maaflah andai terasa.mood aku waktu ini sudah sampai tahap separuh maksima. mood yang aku sembunyikan daripada kamu sekalian manusia.mungkin.haha ;D