Sep 9, 2009

ramadhan aku :)

tarikh : 9.9.09
tempat : depan komputer yg nazak
aktiviti : mengomel sendirian dengan labah-labah
status
: manusia pendek
mood : kelaparan kekenyangan. satu malaysia!

pernah rasa puas terhadap sesuatu perkara? sukar lahh.betul. sukar sangat mahu puas.
nahh. aku mahu tapi sedikit suara manusia ini. dia berkata ;

" tak puas lagi kah?
kau cincang-cincang jasad cinta aku pada kau! tak puas?
lepas kau cincang-cincang,
kau taburkan duri-duri tajam dalam tangis aku.
bila aku meronta-ronta kesakitan,
kau dakap aku dengan kebencian!
aku menangis dan terus menangis.
kau, kemudian pergi.
sudah puas?
belum lagi rupanya.
kau datang kembali dengan setitis racun.
kau suapkan pada aku. .
kau pergi.
aku. .mati di sini .
mati . .
ini yang kau puas.
puas! "


p/s : aku suka tarikh hari ini. kawan aku cakap hari polis. 999 ;)