Feb 14, 2010

mood; unstable

cerita yang kau bakal baca ini sampah durjana.
jadi,sebelum ada niat mahu membaca,baik-baiklah kau pergi ke blog yang lain,ya?

_______________________________________________________

sebenarnya,aku tak tahu apa motif aku nak post benda yang sangatsangatlahh bangkainya.
entah.aku rasa macam puas pun ada.
tapi,memang lah kalau diteliti baik-baik,
apa yang aku tulis tu banyak kata celakanya.

*tetapi perkataan tu sesuai untuk bitch kan?

aduh.tengok.once again,aku dah cakap benda tu lagi.

sekarang,ehh.semalam kot aku fikir,

"pity that girl.terpaksa terlibat dalam situasi yang agak tak patut"

come on laa.
lain kali,kalau pun nak bengang ,janganlahh buat begini.
jangan lahh fikir bengang kau seorang.
bengang aku ni nak campak ke mana?
dalam hidung kau?

*tak pasal-pasal hidung kau merah macam badut.entah2 hilang kot hidung kau tuh

mula-mula,bila tau the fact,memang merah laa darah.
yang kesiannya,budak kemetot tu jadi mangsa bahan cemuhan.
bahh.kasihan kau budak.tak semena-mena mulut ni mengutuk kau gara-gara
perkara yang tak sepatutnya dijadikan tauladan
(maaf.aku tak faham apa yang aku cakap,tapi aku tahu apa yg aku nk sampaikan)

selalunya,kalau aku mengamuk-mengamuk,
aku post dekat blog myspace saja.
tapi,alang-alang aku dahh sign in blog ni,
better i write,right?

it should not be a big stupid story
but,it is.
because i wrote this story.
gahh.

sudahlahh.
nanti ada idea,aku tulis lagi.
sekadar mahu lepaskan geram+buang masa.

please ,
orang macam aku
budak macam aku
student macam aku
akan ingat sampai mati
kalau benda tu
ada effect kt diri aku
kalau benda tu
meluatkan aku
kalau benda tu
sangat bodoh bagi aku
kalau benda tu
sangan menjijikkan pada pandangan aku

to that girl,
aku kasihan dekat kau.
ehh.
by the way,
mybe this friday,
i will know the whole story
plus mybe the truth.
so,
semalam aku sembang dengan kawan.
dia macam nak cakap something bad
pasal kau.
sebab,
waktu malam,
dia nampak kau
sedang.....

*yang ini saja dia bgtahu aku.so,agak suspen.