Aug 21, 2010

soul

kepada yang si cendiakawan yang gagah bermaharajakan ilmu dunia,
kepada si orang cerdik pandai yang megah berpedangkan sebilah ilmu manusia;

I : kau kenapa?

II : kau menyibuk untuk apa?

I : kau kawan aku.salah untuk aku bertanya?

II : kau nak kau bangun dari sini atau nak tutup mulut sendiri?

I : kau terbaik.


III : kamu nak kedekut ? aku sumpah jadi bangang waktu exam nak?

II : hah ? (penumbuk dah makin panas)

III : cepat lahh.nak aku sumpah ke?

II : okay ! (sambil bagi "the most damn shit paper")

III : hah.macam tu lahh

II : shhhhhhiiiiiiii.........

IV : jangan cakap ! dah.berhenti setakat itu

II : okay. thanks for reminding me

IV : puasa weyhh

II : ya. aku tau. tapi untuk apa? untuk apa dorang nak tahu semua tu?

IV : biarlah dorang.

II : DAMN.



VI : mana kertas tu?

II : TOLONGLAH ! JANGAN GANGGU AKU!

VI : kenapa dengan dia ?

--------------------------------------------------------------------------


II : kau dah selalu dengar.dan dah selalu sangat dengar. aku mintak maaf

<3 : tak apa.asal kau tak luah kat semua orang,tak apa.

II : aku tak tahan ! sabar aku ada hadnya.

<3 : ya.aku tahu.teruskan mengamuk pada aku.teruskan menjerit pada aku

II : maafkan aku.

<3 : itu gunanya aku.

II : tak.bukan itu kegunaan kau

<3 : ya.kalau aku bukan itu gunanya,dah ramai orang nak kau lupus dari dunia ni.