Sep 8, 2010

apa kata kalau kau berhenti buat kerja yang tak masuk akal ? apa kata kalau kau cuba cuba pergi cari tempat lain; dan kau cuba tinggal kat sana. mungkin surrounding lagi baik; dan berhenti ganggu environment aku. kau faham apa aku cakap? kau suka speaking speaking dengan aku.aku rojakkan bahasa; sebab kau bukan berbangsa british atau bukan keturunan orang putih; lidah kau tak gagap lagi untuk bercakap bahasa melayu.kan?
jadi,apa kata kalau kau berhenti dari apa yang kau dah buat sekarang.sebab aku tak suka.
aku tak suka. berhenti jadi mulut aku; sebab apa yang kau cakap semua nya macam celaka; (aku tak kata aku cakap bahasa baik baik saja.sebab aku pun ada juga cakap kasar)


baik kau mati cepat; tak payah nak ikut ikut aku.

aku tak nak bunuh kau;umpama aku cuba bunuh diri.
kau faham kan?