Dec 21, 2010

Hold My Hand (II)




guru kelas 5 science 1 : Puan Irdawati Saari
terbaik : cheese cake,blueberry cheese cake,SIVIK! :D
heart you teacher! <3>

warna merah itu bukan anti-kanser,mahupun tag nama.
itu adalah kertas bersama dengan klip kertas.
handmade :)
by: tqa,ain,biha, *yang lain aku dah lupa,sorry T,T



VOICE(s)
suara mereka mantap,terbaik.puhhh !
sue,nani,tqa,shaika.
:)
kalau boleh,tiap tiap hari boleh dengar mereka menyanyi,
tiap-tiap waktu,mahupun semasa membuat latihan/kerja rumah yang dibuat di sekolah :D


ini special kes,
dia GANGSTER sekolah,betul,seyes,aku tak tipu!
:D
*ada muka aku tipu tak?tak ada kan?aku jujur ni!!
okay okay! fine! dia memang baik,tak pernah buat cikgu marah mahupun kami.
tapi sejak kebelakangan ni,aku macam rasa dia adalah gangster,
maybe sebab cara dia jalan,atau apa-apa ,
tanya lah sue,dia pun setuju aku cakap dia gangster sekolah
HAHA :D


perkenalkan
guru PHYSICS&anaknya :D
suami kepada guru kelas kami,Pn Irdawati ;)
sir kami memang suka makan gula-gula.
sebelum kelas fizik start,
seandainya aku/kawan-kawan semeja aku ada gula-gula,
dorang akan pengaruh aku supaya meletakkan gula-gula atas laptop sir
dan,
bila sir tengok,
dia tersenyum,
diaa suka,
tapi isteri sir cakap,
"kalau suami saya kencing manis,saya cari awak lina"
-,-'
kasihanilah saaya cikguu,saya tak bersalah.
sir pun suka :DD



semasa menunggu ibu&ayah mengambil kami pulang,
kami bosan dan tiada kerja
*seolah olah kami tak kan menduduki SPM pada tahun ini -,-'
honestly,
mereke memang terbaik, :)


ini pelajar 5science 1,ya,ramai
lebih kurang 31 orang kot,
macam-macam karakter aku jumpa.
yang macam kartuunn pun ada,
;))


sambungan dari kisah yang sebelum ini,semasa menunggu ibu bapa kami membawa kami pulang.
;DD


theme: face(S)
*lupalah theme apa -,-

=.=
inilah wajah kelas kami,trademark kelas kami.
haha,
suka sangat buat muka bengkek,
-,-'


oh,kasihan atiqah ahmad,separuh kau eh?
HAHA!

bye ;)
semangat! semangat!
:DD