Dec 26, 2010

RPKians

5 SCIENCE 1/2010
kelas bersepah,
baru pertama kali dapat tempat pertama dalam setahun,
cikgu ada atau tak ada,rock&roll selalu bergema



motif :
nak tunjuk aku duduk kat tempat paling depan
strategik tak?
waktu maths kadang ter-sengguk sengguk
waktu addmaths tak berani nak tunduk kepala
waktu Bahasa Melayu jarang tutup mulut
waktu Bahasa Inggeris selalu nak lelapkan mata
*waktu sivik paling best =,=

dan
satu hal lagi,
aku & rakan seperjuangan aku
AMAT TERLALU TERSANGAT TERLAMPAU TERSUNGGUH
BENCI
meja biru ini !
junior,you owed us the space !

dan,
ini note dari aku&kawan-kawan
siapa peneraju,siapa penyambung dan siapa penamat
tak perlu tahu.
yang perlu tahu : ini kes bosan&agak tertekan sebelum SPM

*rasa nak updated banyak banyak pasal momen-momen kita di sekolah,
betul,aku rindu sangat kat korang <3