Jan 4, 2011

"heshh,ESAH lainn" ;)



disebabkan kau tak nak nama kau dipaparkan,jadi aku letak gambar kau, *saya curi kat blog awak.HAHA ;D
dia suruh saya buang gambar =,=


aku tak tahu nak cakap mimpi atau tak,
sebab hakikatnya TAK =,=
kalau aku mimpi,sure aku tak kan ingat,sebab aku jenis malas nak ingat mimpi yang tak ada kaitan,melainkan aku mimpi tentang rumah pokok,laut atau segala benda yang sangat abstrak yang aku sendiri tak tahu nak olah,sebab mimpi aku bukan mimpi budak normal.

petang-petang macam ni agak sayu dan kuyu,
hujan tak,mendung tak,matahari tegak je atas bumbung rumah.
tengah khusyuk flashback balik tentang memoir-memoir 2010, *agak banjir la dalam mata aku,
tiba-tiba,
shin chan menyalak,menjerit,phone aku berbunyi,
dan,
dia call,
agak BERBUNGA. *wink wink

dan,kami bersembang.
soalan pertama dia,
"tengah buat apa? menangis eh?"

=,='

kenapa dalam banyak banyak perbuatan,kau teka menangis.
kenapa dalam banyak banyak jawapan yang salah,kau jawab yang betul?

tak apa,
sixth sense kau selalu betul, =,=

tengah sembang-sembang,ketawa ketawa,
tiba-tiba dia cakap pasal something yang buat aku GERAM.
agak GERAM padahal benda nya tak ada lah sangat.

entah macam mana,aku teringat,dan aku cakap,
"hesh,esah lainnn!"
*skrip halimah jongang.

brr.dia marah.HAHAHA!
jangan ingat saya lupa yaa ;DD

*senjata rahsia nak buat dia geram balik, ;p

dah lama gila tak dengar kau ketawa&kutuk aku habis-habisan,
dan dah lama juga aku tak buat kau bengang,
*siapa suruh kutuk saya kann? ;)

agak kelakar&sangat sangat kelakar,
bilamana kau cakap,
"hah! yelah! semua salah saya! kalau ada si tqa,si shaika ,semua salahkan saya!"
dan, dalam masa kau nak marah,terus tak jadi,HAHA!

dan,
boleh pulak kau salahkan soalan aku -,-'

nada soalan aku tak ada lah nada mara
"can you explain?" macam tu je soalannya,tak ada lah nada marah.

dan kau cakap
"so,salah PENADA lah ni?"

ya lah tu! :D

btw,
sebenarnya kau dah bagi AMARAN KERAS supaya jangan POST apa-apa pasal kau dalam blog,
tapi macam aku cakap,
aku degil,YOU KNOW ME right? ;)

*macam yang kau cakap,jangan nak beputitis-puitis kalau nak post,jangan nak ber-awan-awan,langit ke bintang ke,

dan,
hasilnya,tak ada kan aku berpuisi dalam ni? :D

dan dan,
terima kasih sebab hari ini kau sangat semangat bila call aku
i appreciate that ;)

awak cakap saya kecil,tak apa,tak apa.
budak yang awak cakap kecil ni tak takut LIPAS TERBANG ,tahuu? *wink wink