Jan 22, 2011

spy-the-row.be-the-girl.smash up the d-ra-ma.



atikah abdullah.
selalu menjadi hero malaya,
terima kasih membawa kaler kayu yang sangat amazing
hinggakan kaler luna saya,diketepikan terus-menerus sejurus kehadiran anda,
sayu-sayu.
=,='



sebelum memesan&membeli makanan,
mewarna itu suatu keghairahan,
satu ketaksuban
dan
satu keperluan yang harus diselesaikan,






p/s :
kakak saya suka minum dua straw,jadi saya up lagi satu,
minum menggunakan tiga straw.puas.sangat puas.
berasap-asap dalam perut,gas meletup-letup.


oh dan satu hal,mereka ini kematangan boleh dilihat dari muka&cara bercakap.
kadang-kadang terasa seperti bersama dengan orang dewasa,
sungguh,tak tipu.
(sebab itu saya bawa lukisan,harap ada respon yang sama level dengan saya,dan BRAVO!)


for appearing yourself in this place,
for fulling your faces in this photo,
these photos,
for giving the thumbs up for the cornetto,
for all the laughs&shouts
i will keep this rhythm of the day in my list,
on my face,
in the place i called,
"sunshine-that-will-never-fade-away"

if i do forget this day,
if i can't remember how much our time has been used for this day,
if i tell people you are the unknown girls that come to my life too sudden,
give me the punch,not at my tummy,but in sunshine,
so that i will never regret,
for knowing you all as my best-friends-i-ever-had.

pardon me please,
because your colours have made me feel awesome,
even for a moment.
and,
your voices have told me,
"being matured like us is nothing if you are not yourself that always laughing"

with people,being myself is much more better,than being matured,like the useless person.

thanks for appreciating who i am,
thanks for remembering the way i wrote my name,
thanks for pushing me up when my nose kissed the mud.

22-January-2011
MOVING FORWARD
&
NOT BEING COWARD

oh ada orang cakap saya penakut remove-remove dia dari facebook,dan maaf ya,saya bukan penakut,cuma saya tak nak awak kecut bila tahu saya boleh buat awak rasa sangat pengecut.saya serius.jangan berbahagia atas kesakitan orang lain,nanti takut awak sendiri akan tercirit :)