Feb 16, 2011

Laila Hamzah TAG saya di BLOG dia,aww,HAHA

Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?

telefon bimbit :)


Benda yang terakhir korang beli menggunakan duit korang sendiri ?

benda terakhir? duit sendiri? semua duit mak ayah.saya belum kerja lagi ^_^


Di mana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang?

di padang hijau yang luas sangat luas.bertemakan playground :D


Adakah korang sedang bercinta sekarang?

sedang-sedang saja.


Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?

kalau umur panjang,kalau itu jodoh saya sampai akhirat sana,insyaAllah sampai akhir nyawa saya :)


Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?

SELALU? kentucky fried chicken.
(tak ada lah selalu,over lah kau wahai soalan)


Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli?

Komik Sains Ikhtiar Hidup Dunia Dinosaur Jilid Satu :DD


Apakah nama penuh korang?

Lina Abdul Jalil
(jangan tanya lagi)



Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?

honestly,emak saya lah :))


Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?

bakal suami saya :D


Adakah korang basuh baju korang sendiri?

sejujur-jujur-jujurnya,tidak.ayah saya tak bagi.
(bak kata merekamereka,kami princess dan prince beliau sampai syurga)


Di manakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?

padang sekolah Malay College Kuala Kangsar
(jangan risau,saya berani tulis sebab mereka tak pernah jejak blog saya.HAHA)


Pilih salah satu, peluk atau cium?

CINTAAA :DD


Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang

nama dia Laila Hamzah
umur dia sebaya saya,lapanbelastahun
dan dia perempuan :D


5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang?

BENDA ?

1. komik-komik yang mak saya beli
2. buku Harry Potter yang dihadiahkan oleh abang saya,Zulwaqar.
3. telefon bimbit
4. selipar saya!
5. baju kurung cotton saya satu-satunya :D



5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?

laguuuuu? tak ada yang suka,semua suka-suka dengar,attention,bukan SUKA :D
1. Jar Of Hearts
2. Everything (michael buble!)
3. madagascar!
4. aankhen khulli (mohabbaten ! )
5. fireflies :))


Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?

16 APRIL 1993
tahun lepas sambut di rumah saja,dengan keluarga yang tercinta :)


5 orang blogger yang korang nk tag

Cerita sikit blogger yang pertama korang tag

kalau aku nak cerita semua tak kisah kann? :D

tqa suka mengambil shrek saya ,ini tak bagus.

ieqa gembira memutarbelitkan perkataan dan memanipulasikan segala macam jumlah patah perkataan hingga menyebabkan lidah hilang punca pernafasan

shaika hidupnya superbeb !

ufiya dah lama tak dengar cerita,mana pergi wahai brader?

yana mix chinese new year.HAHA. ;)