Feb 20, 2011

twinkle twinkle little tears,how i wonder whats you are. :)


cuaca yang suam-suam sejuk,sedang-sedang seram atau paling ringkas : cuaca yang mendung tak hujan.

"NO,please.you should see"
what else can i do if only heart can feel?
"you have to see,with your eyes not fantasy"
i have seen those scars,and im tired being like this!

people oh people,listen to me
i may look silly and dumb dumb honey bee.
but please people please.
your heart couldnt feel what my hear does;yes the dreams.


bukan poem.bukan lagu.bukan apa-apa.cuma secebis perasaan yang aku baru kutip di tepi jalan,lorong 107 berdekatan simpang Jalan Sehala Menuju Ke Rumah Mayat Orang Putus Asa.

dan,aku bukan berseorangan.bukan juga berdua-duaan.kami berkumpulan.
tapi masing-masing bawa haluan.

masing-masing dengan cerita dongeng,atau cerita basi,atau cerita untuk hari esok yang belum pasti.

yang aku tahu;
malam ini malam yang sangat panjang--dan sangat gelap.

aku tak nafikan hari ini aku pekakkan mata,butakan telinga.bisukan rasa.
hanya kerna semata-mata aku mencuba mencari siapa dia yang sebenarnya.


siapa dia.

siapa dia yang berkemeja putih,berseluar putih,dan ya.maruah yang meninggi.





dear Boy,
thanks for inviting me to watch that rugby premier,but i guess im not supposed to be there.not even once.even i do love your green field.