Mar 9, 2011

ASTRO CERIA,aku takkan percaya apa yang kau paparkan.channel kau dah aku blacklist kan.lain kali kalau nak menipu pasal ONE PIECE,berpada pada lah.



jadi dua makhluk di atas,
berbulu biru dan merah,
bermata bulat dan tanpa bulu mata,
berhidung oren dan takda hidung?
bermulut besar tanpa gigi?
unik.


mereka tak sesempurna manusia kan?
makan cookies pun tak pernah masuk mulut,
berterabur atas lantai.
cakap pun kena dikawal dengan benda invisible macam tali besi.

tapi orang tetap suka siapa mereka.
orang tetap enjoy dengan dia dan sekutu sesame street.

treat and love yourself more than that :)

______________________________________

bedtime story yang takda jalan cerita.
cuma watak Elmo dan Cookies Monster.


kalau ada sesiapa dalam kalangan pembaca (yang baca blog aku) pernah didodoikan dengan bedtime story Fairy Tale,
cuba ingat balik.
mimpi keluar Snow White makan apple beracun?
mimpi Cinderella sedang berlari lari bila jam 12 tengah malam?
mimpi ada Putera Katak bertukar jadi Putera Kacak?
mimpi ada banyak lembu kat ladang Si Tua McDonald?
(old mcdonal has a farm eyya eyya oooo)

tak ingat?
atau
tak pernah?

imaginasi sebelum waktu tidur akan terbawa-bawa sampai ke mimpi
(bagi yang berimaginasi semasa mendengar)

tapi,
jarang ada budak yang suka bayangkan apa yang diceritakan;
melainkan dia MEMANG nak dengar cerita tu.
tanpa ada mood mengantuk.

dalam kelas,kalau dah mengantuk,
cerita macam-macam,satu perkataan je yang masuk iaitu
"OKAY"

sekarang,
emosi aku tak stabil.
bukan sebab PMS.(kot)
bukan sebab duit habis.
bukan sebab takda makanan.

tapi sebab yang aku sendiri tak tahu apa sebabnya.
jadi
kepada sesiapa yang pernah mimpi pasal Fairy Tale ciptaan penulis atau diri sendiri,
teruskan bermimpi.itu satu kegembiraan.
bila terjaga jarang-jarang boleh ingat.
sehinggakan,ada orang yang sanggup tidur balik sebab nak ingat dia mimpi apa malam tadi.

menakjubkan.
*ya,aku pernah buat. =..='


selamat malam.

*macamlah ada orang yang nak baca apa yang aku tulis.HAHA

okay-okay.
selamat malam.