Mar 30, 2011

this is suck,

betul cakap dia.
betullah tu.


tengkorak aku mungkin akan explode kalau aku tak ada blog.


the fact is proven.

seminggu atau dua minggu atau sebulan entahlah.
komputer masih mati dan tak bernafas.

segala idea dalam tandas,
segala mimpi sebelum tidur,
segala emosi sebelum tertekan,

aku menulis atas awan.
aku menaip atas langit yang membiru dan mendung.

coretan aku hilang dan lupus.

diari aku?
dah macam cakar ayam tulisan aku.

aku nak kau baca
aku nak orang baca.

mungkin bukan cerita aku jatuh terlentang dalam bilik mandi,
mungkin bukan cerita aku bermimpi makan burger krusty crab dengan patrick.

jiwa aku takkan berhenti bercakap dan terus bercakap.

aku nak salurkan pada siapa?
orang tak faham situasi aku.dulu dan sekarang.

kawan akrab aku sekarang cuma blog.
tapi,
sayangnya,
aku tak boleh selalu on.




mungkin tunggu bilamana diari aku dibaham rakus dengan contengan crayon aku.


aku penat cerita sorang-sorang,
aku tak larat cakap sorang-sorang.

aku give up.
tolong beri aku ruang untuk menaip.
beri aku ruang untuk bercerita,

jangan khuatir,aku tak minta dunia.
aku cuma minta ruang,itu dah cukup sempurna.