Apr 11, 2011

bila nak beli yang baru? blog ni dah berhabuk.

biar aku bercinta dengan
hati kau yang tak mau dikecewa,
suara kau yang selalu meminta minta,
jiwa kau yang sedang meronta ronta.

lepaskan setiap satunya rindu;
rindu kepada orang yang tak perlu,
rindu kepada rasa yang tak mau,
rindu kepada sunyi yang berhantu.

jangan kau soal "kenapa harus aku?"
jangan kau tanya "perlu ke aku dirindu?"

tolong terima cinta aku.
tolong simpan rindu aku.
tolong hayati mimpi aku.
tolong berhenti menolak aku.

betul,aku cuma perempuan yang biasa-biasa
betul,wajah aku cuma penuh jerawat yang selalu ketawa,
betu,setiapnya aku dijumpa merata-rata.

tapi,
aku tak jual cinta aku pada Penagih Dara,
aku tak jaja rindu aku pada lelaki buaya,
aku tak lelong diri aku untuk bahagia.




i wont stop from writing about your life,here.
because we share the same sun,the same moon,the same world.
because sometimes you need a paper to write your journey &&
my pleasure to be a part of your words,sentences or perhaps the whole story :)