Nov 25, 2011

secawan milo dan beberapa keping biskut Hup Seng.

ini hal antara aku dan kau. kita berdua. sahaja. okay?

aku tak halang kau untuk
rindukan dia,
sayangkan dia,
cintakan dia.

aku tak paksa kau untuk
lupakan segala lagu yang dah dicipta,
bencikan segala senyum yang terasa nikmatnya,
dan muntahkan segala kenangan bila bersama-berdua.

aku tak mahu kau merana.

aku cuma nak kan kau yang lama
kau yang tahu untuk ketawa,
kau yang takkan mati bila diseksa,
kau yang akan tersenyum bilamana air mata cuba hapuskan rasa;
"ini terlalu sakit"

untuk setiap masa,sampai aku habis nyawa,
sampai aku dibogelkan di sana,
kau akan tetap aku bawa.

jadi tolong pimpin aku untuk sama sama bau syurga.

Hati,
tolong sayang aku lebih daripada kau cintakan dia, boleh? :)




"tonight,if i fall in love with you again,please remind me that I'm not yours"