Feb 9, 2014

Oh hye,

That moment when you feel that life has taught you something/few things/some-things.
***

Kita jumpa
cakap cakap cakap
dan aku dengar dengar dengar.
kita gelak.

Kita jumpa
cerita cerita cerita 
dan aku hadam hadam hadam
kita menangis.

Kita jumpa
dan terlupa.

"A Goodbye shouldnt exist between us,isnt?"

***

Seronok jumpa kalian.
Seronok.

***

Peliknya,
(pada aku ianya pelik)
bilamana ditanya,
"kau apa cerita?"
"aku? errr,entah"

***

Secara hiperbolanya,
cerita yang aku ada mampu membina satu bangunan konkrit
yang meninggi
dan memanaskan bumi.
Tak bagus,kan?

Maka,
dah aku kambus dan tanam
reput
dan
tak menyumbang apa apa pada tanah.

Ya,
cerita yang tak perlu dicerita.
Biar empunya diri saja yang
telan muntah cirit segala.

***

Kita akan jumpa lagi,
Kalau tidak di dunia,
kita jumpa di syurga Allah,
insyaAllah :)

***

Seandainya aku ada cerita sesuatu,atau seperkara,ianya cuma seketul gula.
Saiznya.
Rasanya seperti campuran limau,garam dan cili.
Dan,mohon biarlah ianya disimpan erat didalam kotak memori.
"double-click folder" kalau perlu sahaja.
:)

***
nadzy.neddy.maz.wan.jimbo.ona.nani.sue.farah.
tqa.iqa.